Shakespeare cu al lui Hamlet a călărit până în satul copilăriei mele… şi înnapoi.

Teatru de pe prispă. Episodul 1
Hamlet feat. Guţa

După nişte ani – să-i spunem cinci – m-am reîntors la ţară. În locul ălă am palpat simţuri, am modelat simţăminte, am împărţit sentimente (…şi tot ce mai poate completa câmpul lexical al simţirilor) până în clasa a IXa. Acum m-am reîntors pentru linişte. Din întamplare am ajuns chiar de ziua unui prieten din vremurile pline de vin, sărutări, sex prin pantaloni, munca şi “Worms” pe echipe. Frate-miu a zis “ Hai în Centru”. Eu am râs. El a continuat “Ar fi o surpriză plăcută. Nu te-a mai văzut de ani de zile!”. Eu am râs şi mai tare şi m-am îmbrăcat.
Continuarea e pe Teatru Acum.

Leave a Reply

