Scrisoarea fetei cãtre bãiatul cu care-şi petrece dimineţile

Dragã Alex,

Mi-ar plãcea sã vii acasã -aşa cum vii tu acasã- şi sã te cert în somn cã iar ai bãut prea mult. Tu sã moşmondeşti ceva acolo -cã oricum eu dorm şi nu te aud- şi apoi sã mã iei în braţe ca eu sã mã întorc spre tine şi sã te întreb dacã nu vrei sã papi ceva. Tu foarte timid -cã iar mã deranjezi- sã spui da şi sã te trimit porcule la duş iar eu în timpul ãsta sã-ţi fac douã sandvişuri din alea bune pe care sã le mãnânci pânã târziu cãci între timp trebuie sã mã faci sã râd câteva zeci de minute bune! Sã casc şi tu sã-mi spui “gata, hai la culcare”. La culcare sã te duci tu! Eu fac un duş, îmi aprind o ţigarã şi te ascult cum deja ai adormit dus. Sã nu am nimic de fãcut în ziua aia şi sã mai stau puţin lângã tine cât sã fiu sigurã cã nu te mai trezeşti. Apoi sã mã îmbrac frumos şi sã plec şi eu în lumea mea. Când vin, sã gãsesc pe frigider un bilet pe care scrie “Am plecat la fac. Nu ştiu când vin. Nu mã aştepta”. Eu sã mai scriu una alta, sã mai citesc şi sã car boxele în bucãtãrie ca sã fac nişte clãtite cu muzicã bunã şi apoi sã-ţi las un bilet pe frigider “Du-te dracu’! Ai clãtite în cuptor!”… şi sã mã culc. Sã te aud când vii iarãşi aproape dimineaţã şi cum te duci direct în bucãtãrie de parcã ai simţit cã ai ceva bun acolo. Sã vin dupã tine, sã mã întrebi de ce nu dorm, sã-ţi zic cã m-ai trezit tu şi sã facem un duş… Apoi eu sã te iau în braţe şi sã mai stau cu tine puţin timp, pânã adormi de uiţi de mine. Apoi sã mã duc în lumea mea şi când mã întorc sã gãsesc un bilet “Nu mã aştepta”, sã vii târziu, sã mã trezesc, sã râd, sã adormim, sã plec în lumea mea, sã gãsesc un bilet “nu mã aştepta”, sã mã trezeşti când vii, sã gaseşti un bilet “eşti un nesimţit”, sã papi ceva, sã ma iei în braţe şi sã adormi. Dimineaţa devreme sã plec…
Dragul meu, nu-i aşa cã zorii sunt mai buni decât clatitele mele? Hmmm… dragul meu, zorii sunt mai buni sau mai bune?

Tipa din pat

p.s. bileţelele tale sunt mai enervante decât zorii!

Leave a Reply

