Bere în loc de teatru

Straturi, straturi, straturi. Așază-te, tu, strat! Stratule, așază-te! Așeza-mi-aș straturile! Ce straturi așezate am! Ce minuni! Ce minunat! Revin, revin, revin! Euforia, hedonismul și catharsisul nu stau în teatru sau doar în teatru. Am aflat de ceva vreme că stau și în sex. Dar și mai de curând (acum câteva minute) am aflat că orgasmul nu stă doar în sex ci și în bere! Dar nici în bere nu stă… euforia (să ne referim strict la ea).  Nu! Stă în partenerii de bere! Dar nu stă numai în partenerii de bere ci exact și fix în berea pe care o bei pentru că nu mai sunt locuri (de tine) la teatru.

Cum se schimbă stările! Cum se schimbă stările? Cum se schimbă stările, nu știu, dar știu că se învârt în jurul meu toate câte sunt în lume și că am dreptul să aleg. Dar nu numai dreptul, ci toată dreptatea!!! Să o apuci de coadă (pe ea, pe stare), să ți-o legi de gât și să o porți mândru ca pe o eșarfă. Asta dacă de obicei ești mândru că porți eșarfă. Dacă nu, să o iei de sfoară ca pe un balon cu heliu! Ce comparație Orange  (tigru, elefant, delfin, vedeți, la alegere)!

Bei Cola? De care? Zero, normală, light? A! Doar Pepsi. Max, Twist?  Cafeaua cum o preferi? Cu zahăr. Brun, alb, cubic? Doar lapte? Condensat sau nu? A nu beți cafea fără țigară. Ce țigări fumați? Kent? Lung, 8, 4, silver? Și în general ce faceți? Bine. Bine, bine sau binișor? De care bine să fie? Eh, cum o vrea Domnu! Da ce fel de Domn aveți? E prietenos, sarcastic, are burtă, sau doar spini? A, nu credeți în niciun dumnezeu. Da credeți în ceva? Da da, în mine. Frumos? Și cine sunteți? Un oarecare. Un oarecare cunoscut sau nu vă știe nimeni? Da soția? Cum e soția, frumoasă, urâtă, grasă, slabă, orgasmică, mimimează, gospodină? Muștar mâncați? Boabe? Fin? Iute? Tecuci. A! E bun de la Tecuci.  Ați văzut Dunărea? Pe aia din Galați sau din Brăila? Da la teatru mergeți? Odeon, Bulandra, Act? Doar Național și Nottara? Hmmm sunteți mai…chill așa. Da sala mare, amfiteatru, atelier? Care să fie?  

La naiba! Se învârt atâtea stări, variante, gume de mestecat, gusturi, mirosuri, sentimente, lapte cu cât la sută grăsime vrei, bere, evenimente, muzică, trenuri, spații, cuvinte… e minunat. Eu îmi iau balonul delfin, mi-l pun ca pe-o eșarfă, îi salut pe Reka și pe Raul cu care am băut o bere minunată în loc să stăm la teatru și mă duc spre casă de mi le-oi lua pe toate în brațe, pe toți de fund și mă voi desfăta în vin și spectacole. Să alegem minunile lumii pentru că Raul zice să nu credem în ele ci să ne bazăm pe. Și acuma…liniște!

5 thoughts on “Bere în loc de teatru

  1. raul says:

    linişte, linişte să fie. să ne îmbătăm cu ea. va veni el, catharsisul. şi ne va râde-n freză, cum i-am făcut şi noi lui.

  2. christinemariedavid says:

    Eu imi port fluturele, chiar deunazi am dat de unul la un orange si in viata nu m-am simtit asa de copil sa-mi port unul la telefon. Dar am redevenit repede om mare 😉

Leave a Reply

