Mesaj de pe frigider

Am plecat la facultate. N-am închis ușa, nu găsesc  cheile. Nu te enerva și servește-l pe Vlad cu ceva că l-am lăsat în casă pe fugă.  Fac curat când vin (cadou, spăl și vasele). Fă o plimbare până la facultate  și ia-mă pe la 16.00 să mergem la control.  Vezi că ți-am luat cămașa-n pătrățele și șosetele noi, poate mă pune să mă descalț. Nu mai mânca ouă, vezi că sunt vinete. Fără ceapă, te rog!!! Dacă e ceva, sună-mă pe număru’ Ioanei.  Pup! Pa! Dacă iei și-o cafea de la Spring când vii, ești genial!

(și de-aici…poveste(a)!)

One thought on “Mesaj de pe frigider

Leave a Reply

