în timp ce ea fierbea ouă

el o iubește. ea a scăpat.
el vorbește. ea bea apă.
el face pauze lungi. ea clipește des.

“citisem eseul tău și mi-am adus aminte de-o tipă. da’ nu de-asta sunt supărat. e bine, sănătoasă, voioasă, poate intră la unatc. alta era ideea. văzusem că ești fericită. nici eu nu știu care-i problema. oricum, mulțumesc că m-asculți. e bine. nu vreau să fiu în pielea ta. una peste alta, cum zicea andreea, nu mai știu… truism parcă a zis și am certat-o, ce-i ăla truism și așa mai departe. tu? bine, sănătoasă? nu-i așa că n-apuci să te căiești? eu pot să dau afară pe ușă păcat. trebuie doar să ies la o plimbare. nu-ți trebuie nimic de jos? de fapt nu mai vreau să pun nimic pe aragaz. am câteva răspunsuri, să știi. la grădiniță mi-a plăcut galbenul, apoi albastrul, apoi educatoarea. ramona spunea că pastele sunt mâini lungi de plantă, dar nu știa ce plantă. eu i-am zis că are mâinile transpirate și poate că ar trebui să-și amintească să stea mai mult acasă. nu-mi plăceau deloc pastele cu nucă. alo! nu, greșeală. ce stânjenitor a fost când ne-am întâlnit. mai știi? îmi înghețase mâinile și tu ai început să-mi lingi câte un deget în timp ce-mi povesteai de stănescu și nu mai știai niciun vers. era cam ca acum. am vorbit și despre concentratrea buzelor lui marius mihalache, despre cremele de față, despre sacrificiu, despre durere, despre nisipul din leptopul tău…ai grijă cu ibricul ăla. n-am vrut să vorbesc atât de mult când am găsit pisica, doar că părul ei îmi amintea de mama. și ea tăcea mult. era cam ca acum. gata e prea frig afară. primesc ce mi se dă, reacționez uman și mai puțin eroic. mă ierți? fierbe. număr: 100, 99, 98, 97, 96, 95… “

Leave a Reply

