Am prejudecăți serioase și nu numai

Am prejudecăți. Am o grămadă de prejudecăți. Despre constănțeni, andrei șerban și alexandru paleologu, despre fructele din auchan și fructele de la țărani. Am prejudecăți despre întâlniri și discuții, despre zilele de naștere și cărțile motivaționale, despre profele de franceză și despre oamenii care spun că totul e ok. Am prejudecăți despre pozitivism, despre political correctness și after party, post party, into party, close party, open party, open relationship, open minded. Am prejudecăți despre metropole și festivaluri în păduri, despre ecologie și salvați roșia montantă. Despre femeia puternică, bărbatul bun, răbdarea neputinței, cursurile de tae bo, seninătate în trei pași simpli și echilibru interior zilnic de la 10 la 11. Am prejudecăți despre medicii de familie, despre părinții care nu lasă copii să privească în spate. Despre cei care nu și-au petrecut copilăria la țară, despre fericirile altora, despre dumnezeu și literatură, despre cei care scriu, despre mine atunci când mănânc semințe, îmi dau cu părerea sau știu că sunt privită.
Am prejudecăți despre bărbații singuri care la 30 de ani sunt liniștiți și-și caută mame; și sunt inteligenți dar singuri, atât de singuri încât cineva trebuie să-i iubească, oricine, numai să fie cineva. Am prejudecăți despre bărbații cărora li se face frig înainte să mi se facă mie.
Am atâtea prejudecăți de zici că am trăit vreo șapte vieți bune și am înțeles că nu se întâmplă nimic.

Leave a Reply

