#acasă

Mă întorc acasă; asta înseamnă tăcere.
Mă urc pe bicicleta. Nu s-a schimbat nimic. Întâlnesc aceleași gropi pentru prima dată, după mult timp. Le ocolesc fără nervi. Semaforul durează la fel; frigul e același în toate orașele lumii.
Mă întorc acasă după ani și ani petrecuți în altă parte. Mă întorc fără să gândesc, dintr-un instinct înnăscut de întoarcere acasă. Mă întorc și îmi vine să sărut mâinile tuturor bărbaților pe care îi întâlnesc. Ca și cum mă supun lor; ca și cum mă voi da toată. Nu mă dau; nu mă ia nimeni.

*aseară cineva a zis, citând parcă din Sorescu, că pe lume o doare în cur de fericirea ta.
E îmbucurător.

Leave a Reply

