notă de susbol a unei trădări de care nu i-a păsat nimănui în cadrul unei despărțiri de care ne-a păsat tuturor

am văzut un film în care un tip a înșelat-o pe nevastă-sa și s-a dus acasă fără o șosetă; filmul era destul de prost; nevastă-sa n-a apărut deloc.
am fost la cimitir și n-am găsit mormântul bunică-mi; jenată de parcă greșisem nu doar aleea, dar și satul; mi-am amintit că mă doare ceva și m-am apucat de băut; m-am uitat în sus și nu mai era nimeni; pe seară mă răzgândisem deja.
beția începea să-și facă efectul; am știut că nu voi mai pleca acasă; „să nu-ți uiți șoseta!” mi-am zis și am căutat-o la fel de jenată ca după plimbarea din cimitir.
* odată am citit într-o librărie o poezie care zicea  că despărțirea e începutul unei împăcări; și nu mai știu cum se termina și nici ce carte era; din raftul de jos în care, deobicei sunt cărți anonime de autori care n-au dreptate.

Leave a Reply

