Există un tip pe net care explică cum ne îndrăgostim

Există un tip pe net care explică cum ne îndrăgostim, iar eu lui aș vrea să-i transmit că la-nceput a fost iubirea și mai apoi laba. Aș vrea să-i spun că eu noaptea mă îndrăgostesc cel mai tare; se întâmplă repetitiv, în fiecare primăvară, de patru ani, la ore exacte. Și dacă cumva ar vrea să îmi explice de ce, i-aș sugera ca mai întâi să iubească; să-și stoarcă mucii pe pereți, să spele neîncetat cearșafuri, să dea înapoi, să renunțe la rugăciuni, să fumeze țigări, să vomite falafel. Iar mai apoi, după ce le bifează pe toate cu exactitate, să ne explice și nouă, muritorilor de pe net, cum ne îndrăgostim. Toți în aceeași găleată, la pachet, în trei pași simpli pe care, dacă-i urmăm, ne spargem capul.

Există un alt tip pe net care explică de unde vine suferința atunci când ești îndrăgostit și eu lui aș vrea să-i transmit că vine de undeva de unde el nu s-a gândit; i se mai zice și cur. El spune că în corp se deschide un robinet cu un așa numit hormon de stres. Hormonul intră în sânge, organismul se intoxică, imunitatea scade. Când ești îndrăgostit, zice el, faci herpes și dai in gripă, iar eu atât aș vrea să-i transmit, că atunci când ești îndrăgostit te doare în cur de unde vine.

Există un tip care-mi explică de ce ne îndrăgostim și eu lui aș vrea să-i transmit că eu mă îndrăgostesc des dar în principiu obosesc repede, de multe ori la ore exacte, noaptea.

Leave a Reply

