prin cap

***
Mâinile îmi miros a ciorbă deși n-am gătit niciodată. Părul mi se zbârcește, plouă ca dracu și mie îmi place asta, îmbătrânesc,  sfârcurile mă indispun, atâta păr n-avea nici vlad.  Mă uit pe geam și nu mai văd nimic,  mama se uita cu orele pe geam, era foarte sexi; pe mine atunci mă păștea un gol, dar ea nu știa și nici acum nu știe; sunt puține diferențe între atunci și acum, între mine și ea.

***
Bagă-ți mințile în cap și nu ți le mai scoate niciodată de acolo mi-a zis tata când au început să îmi crească sânii ca două infecții timide;  au crescut atât de tare că a început să-mi curgă sânge din umeri,  bretelele sutienului  au început să cadă din ce în ce mai des, la început noaptea apoi și la prânz și tata zicea bagă-ți mințile în cap și nu ți le mai scoate niciodată  de acolo.

***
Prieteniile se leagă mai greu, îmbătrânești, parcă nu mai au gust. Faci exerciții de sigurătate, în fiecare zi între 21:00 și 02:30. La 03:00 adormi cu gândul la alte variante și visezi în alte limbi. Din varii motive cineva te devorează sexual. Deloc senzual, corpul mi se lasă pe-o parte, fără să conștientieze o clipă că ar putea sta drept.

***
Parcă nu mai e unde. Refuz să-mi fie jenă de cum nu se întâmplă nimic, atunci când chiar nu se întâmplă nimic; dar alegi să crezi că acel nimic înseamnă totul.
dacă notezi tot ce vrei să ții minte o iei razna.

***
Nu știu ce fac. Dar dacă aș ști, aș fi foarte mândră de mine.
Sun la o ușă la care aș vrea să nu mi se răspundă.

Leave a Reply

