LA CLUJ LUMEA ÎȘI VEDE DE TREABĂ

la Poliția Rutieră sunt cea mai frumoasă, bărbații de pe camion mă respectă, o fată plânge pe bordură, un băiat  în maiou alb mă întreabă dacă mi-am scos cazierul, îi spun nu, îmi zâbește, zâmbesc și eu, zâmbește și el, zâmbesc și eu, zâmbește și el, zâmbesc și eu; ne întrerupe o doamnă din Turda.

la Opera Bistro o mamă își programează băiatul la dezintozicare. Doctorul mănâncă orez “oricând doamnă, numa să vrea și el”; cineva mă atinge pe umeri, mă anunță că m-am tuns; în Insomnia un tip râde o dată la 5 minute; lumea își vede de treabă îmi spun, uite, la Librarium au adus mai multe caiete și vartic nu s-a schimbat deloc, e adorabil mă gândesc și evit să-l salut; mă întâlnesc cu un băiat, mă mângâie pe cap, mă blochez puțin, salut pe cineva, e foarte aglomerat, bicicleta nu încape pe străzi.

în Parcul Central rațele depun efort ca să pară ușor, copiii se agită ca de obicei, mamele vorbesc la telefon, tații sunt la serviciu, băieții își numără fetele, fetele își numără băieții, bărbații ignoră femeile, femeile se cred importante și se epilează. La ieșirea din Parcul Central miroase a  nămol; ca-n seara în care nu te-am lăsat să te piși în chiuvetă; am regretat un pic, dar uite, acum o babă fumează și alta se plimbă; la semafor mă claxonează o mașină de lux, iar eu mă simt sexi, șoferul mă înjură, iar eu mă simt de căcat;

în Piața Mărăsti caut o sfoară, doi bărbați mănâncă chupa-chups; “m-am ars la cur”, zice limba albastră, „la ce?”, întreabă limba verde, „la cur”, insistă limba albastră. Iau 4 mici și 7 sfori. Micii nu sunt buni, sforile-s greșite, doru vopsește, andra filmează urechi pentr-un spectacol suspect; în curte cineva mă întreabă dacă merg la Sibiu; eu mă întreb dacă se vede pe fața mea că zic da.

mă las filmată; evit un scuipat; mă lovesc de-un stâlp, o femeie cu un sân dezgolit îmi cere bani, o refuz; azi am dat bani unui copil mai mare decât sânul tău. Îmi iau 4 pachete de țigări, vânzătoarea mă întreabă dacă sunt supărată, îi zic că da, pentru că e luni? futu-i, e luni? ea râde și-mi zice să nu pun suflet, o întreb la ce vârstă a suferit ea cel mai tare, îmi zice că niciodată și mă bucur că am avut această discuție.

 

One thought on “LA CLUJ LUMEA ÎȘI VEDE DE TREABĂ

  1. Platon Mihai says:

    Te-am vazut azi la Opera Bistro. Frumos sa citesc acum despre experienta ta acolo. Oarecum ma gandesc ca fiind acolo si eu-s parte din povestea ta. Spor la ceea ce faci!

Leave a Reply

